.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خبراز آماده بودن سرمايه‌گذار براي احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان داد و گفت : محيط زيست بايد شرايط زيست محيطي براي ايجاد اين صنعت را دراستان اعلام كند.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خبراز آماده بودن سرمايه‌گذار براي احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان داد و گفت : محيط زيست بايد شرايط زيست محيطي براي ايجاد اين صنعت را دراستان اعلام كند.

مصطفي مهدي‌نژاد نوری در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در ساري افزود: دومنطقه چپكرود و بندراميرآباد براي احداث پالايشگاه‌معرفي شده است و اكنون منتظر اعلام شرايط محيط زيست براي ايجاد اين صنعت هستيم.

وي ادامه داد: اكنون علم و تكنولوژي آنقدر پيشرفت كرده است كه مي‌تواند در دل طبيعت و بدون لطمه وارد امدن به آن نيز صنعت ايجاد كرد البته اين درصورتي است كه محيط زيست شرايط را ابتدا به صنعت اعلام كند و صنعت بر اساس آن برنامه ريزي نمايد.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خاطر نشان كرد: محيط زيست بايد با آخرين دستاوردهاي علم زيست محيطي و عوامل آلودگي صنعت مدرن دنيا آشنا باشد و بر اساس آن شرايط زيست محيطي را براي ايجاد هر گونه صنعت تعريف و به صنعتگران ارايه كند.

وي ادامه داد : البته صنايع نيزبراي همكاري در بررسي مسايل زيست محيطي آماده همه گونه همكاري است.

مهدي نژاد در بخش ديگري به مشكلات واحدهاي نساجي مازندران اشاره كردو گفت:احياوبازسازي نساجي‌ها از مصوبه هيات دولت در سفر استاني به مازندران است و تمامي مراحل قانوني آن در حال انجام مي‌باشد.

وي از برداشت غير مجاز از واريزه‌هاي كوهي استان خبر داد و گفت: اكنون با همكاري فرمانداري و محاكم قضايي علاوه بر نظارت با متخلفان برخورد جدي صورت مي‌گيرد.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران درباره سوالي مبني بر برداشت بي رويه و غير مجاز شن و ماسه رودخانه‌اي و همچنين احيا نكردن محيط توسط شركت‌هايي كه شن و ماسه را به صورت قانوني برداشت مي‌كنند ، گفت: اين جز وظايف ما نبوده و استانداري بايد جوابگو باشد.

مهدي نژاد از مصوبه هيات دولت مبني بر پرداخت تسهيلات به واحدهاي توليدي فعالي كه بدهي معوقه دارند ، خبر داد و گفت: در صورتي كه فعاليت اين واحدهابه تاييد استانداري و صنايع و معادن برسد ، مي‌توان براي حل مشكلات نقدينگي تسهيلات پرداخت و به صورت اقساط از آنان كسر شود.

مهدي‌نژاد ازصدور دو فقره گواهينامه كشف و همچنين يك فقره پروانه اكتشاف معدن در سال جاري خبر داد و گفت:امسال به ارزش دو ميليون و‪ ۷۷۹‬هزارو ‪۶۰۳‬ دلار صادرات صنعتي از مازندران انجام شد.

وي همچنين از صدور ‪ ۴۸۷‬فقره جواز تاسيس صنعتي و ‪ ۲۹‬فقره پروانه بهره برداري صنعتي درسال جاري خبر داد.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: ‪ ۵۲‬واحد صنعتي و معدني روز دهم تيرماه مصادف با روز صنعت و معدن در مازندران به بهره برداري مي‌رسد.
مهدی نژاددرخصوص وضعیت کارخانه مازندسیکلت گفت:مازندسیکلت درحال حاضربیش ازتسهیلاتی که گرفته هزینه کرده است ومدیران این واحدقول داده اندتاپایان خردادخط تولید آنراراه اندازی نمایند.

رییس سازمان صنایع ومعادن مازندرا ن همچنین ازتشکیل اولین جلسه کارگروه سرمایه گذاری واشتغال سالجاری درتاریخ26/3/86خبرداد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.